mysko..



Jag sitter på bussen och ska av men den dumma chaffören stannar inte på hållplatsen. Jag börjar skika på chaffören att han inte kan göra så osv. (jag kanske råka svära x antal gånger och skrika ut ollon till honom men det är ingen viktig detalj precis.)
När jag väl hoppat av bussen, en hållplts senare, så hoppar även tre killar av.
Killarna går bakom mig hela tiden och tycker det är väldigt kul att jag har så mycket "balls" och att jag skulle vara kul att festa med. Dom kommer med förslaget att be om mitt nummer men ingen av dom vågar komma fram till mig. Jag som hör allt detta vänder mig om och ser en riktigt bitchblick. Killarna utbrister då:
"Det är nog bäst att vi låter henne va.."

6 timmar senare på donkan.

Jag sitter och äter med Frida, Ola och Sammy när någon petar på min axel.

"Ja, det är fan du! Du är bruden från bussen!"
"Va? Vilken jävla buss?"
"Ja, du åkte på 7:an innan, det va du som svor och va skitarg. Jag va bakom dig hela tiden!"
"ja, det stämmer..."
"Vad heter du?"
"Sofia"
"Oh, bra bra! Vad heter du i efternamn?"
"*hittar på något random efternamn*"
"Okej, skitbra, då hittar jag dig på facebook, jag hör av mig!"


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0