SISTA HELGEN



Jag har varit ledig från skolan idag, kändes inte lönt att gå dit ändå.
Har spenderat dagen med mamma och hennes bästis från högstadiet (plus hennes dotter) som kom ner från huvudstaden.

Det är dags för mig att sola lite. Har inte solat på länge och börjar tappa färg, not good. Så jag väntar bara på Adam ska hämta upp mig så ska vi bli röda och fräkniga!

Som ni vet är det sista helgen innan studenten och detta ska såklart firas. Helgen kommer spenderas hos Adam med en massa alkohol och trevligt folk. (Och jag på en åker kanske?)

pussar!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0