tragiska bloggar..



Jag har tydligen blivit dålig på att uppdatera min blogg. Sorry, men jag gillar att sova bort mina dagar. Så är det, om ni inte har något bättre att erbjuda så hittar ni mig i min säng.

Så ett inlägg va de ja...

Fuck this, ingen vill läsa ett sånt där jävla tragiskt inlägg som alla andra "vanliga" bloggar om?
Förs vakna jag, sen bajsa jag, sen borsta jag tänder osv osv.
Finns inget mer patetiskt och tråkigt. Sen gör dom "reklam" för sin blogg på facebook också.
Skäms dom inte? Era bloggar är skittråkiga - snälla, ni är tragiska sluta blogga eller iallfall sluta med ert "har uppdaterat bloggen, läs!"
Ingen jävel bryr sig. Om du inte kan skriva något kul så skit i de.

Min blogg den är rolig, den förtjänar fan facebook-reklam. Ni andra kan typ dränka er.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0