Välkommen till buss nr. 5



Ibland älskar jag att bo i Malmö.
Ibland hatar jag det.
Men oftas gillar jag det. Malmö har sin charm precis som allt annat. Det händer alltid något här och man kan inte ens åka buss utan att något ska hände. Iallafall inte 5:an som jag åker varje dag.

Igår när jag åkte femman så sätter sig en man brevid mig som pratar i telefon. Jag är den som alltid tjuvlyssnar och ska försöka höra vad dom snackar om och detta va knappat ett undantag. Nu blev det så att jag ångra mig skarpt efteråt eftersom det blev väldigt pinsamt när jag inte längre kunde hålla mig för skratt.

"Du kan häla din dotter att hon såg ut som en hora när jag såg henne igår."
"Låter du verkligen din dotter gå ut så där?"
"Min pung går längre ner än hennes kjol gjorde."
"Alltså ingen kommer vilja ha henne, han 'ger ju bort allt' genom att bara börja sig framåt."
"Din dotter är verkligen en hora."

"Jaja, men då ses vi på jobb imorron. Ha en bra kväll!"


Helt normalt i Malmöstad.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0