BÖLARBRUDEN


Jag har spenderat hela kvällen åt att kolla på EMA - galakåt som jag är.
Jag kom även på att jag blivit skitkänslig tydligen (eller så är det bara pms?) men när Shakira tog emot sitt pris så börja jag störtböla. Alltså inte att det kom någon tår utan verkligen brast ut i tårar. Kanske inte så jättekonstigt för dom visade bilder på massa barn i Afrika. Men om jag även berättar att jag börja gråta när MFF tog SM-guld så kanske ni fattar att det är något konstig som pågår?

Nej, nu ska jag lägga mig. Ska upp tidigt imorron. Usch!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det missade jag :S

2010-11-10 @ 19:21:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0