LONDON



Inatt drömde jag att jag var i London igen. Sen vaknade jag och blev besviken för jag va hemma i Malmö. Sjukt deppigt. Jag älskar verkligen London. Jag blev helt kär i de staden när jag va där. Jag kände mig så glad, lycklig och faktiskt hemma när jag va där. Jag älskar allt som har med London att göra, folket, dom små söta pubarna, shoppingen och hela stilen.
Det senaste året har jag bara varit besatt av att kolla resor till London hela tiden, jag är inte ens intresserad av att kolla på andra resmål än till London. Jag är besatt.




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0