HAIR


Igår blev jag typ överfallen. Okej, inte typ. Inte överhuvudtaget faktiskt men det var en kvinna som drog i mig inne på Entré och hon höll i en varm locktång så jag blev lite rädd.
Hon satt mig iallfall på en stol och börja fixa mitt hår. Snällt av henne. Och hon gav mig en massa komplimanger om mitt hår. Snällt. Det samlades även en massa människor runt omkring som tyckte om mitt hår. Det gillade jag.

Sen försökte kvinnan med locktången sälja själva locktången till mig. Men den ville jag inte ha så jag gick. Sen märker jag att jag blir förföljd av en kvinna som tittade på när jag blev fixad. Läskigt. Hon stannar mig iallfall och förklarar att hon är en frisör från England och säger att jag måste ha en massa produkter i mitt hår som gör att det mår bättre osv. man måste ju sköta sitt fina hår. Väldigt mycket fuss om mitt hår.
Inte så jättekul inlägg men ville bara dela med mig av en konstig upplevelse. Och det är trevligt att folk gillar mitt hår. hehe


Tjej med fint hår men inte särskilt fin min.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0