HOME AGAIN


Jag kommer ut från duschen och sitter och fixar mina naglar.
Mamma hoppar omkring och är väldigt exalterad av en anledning som hon vägrar dela med sig av.
Sen ringer det på dörren.
Jag säger till mamma att hon får öppna för jag inte är påklädd men hon vägrar. Så jag får gå och öppna endast iklädd i en tröja. När jag är påväg mot dörren märker jag att mamma följer efter mig och fnittrar väldigt mycket.
Och när jag väl öppnar dörren så står Frida där!!!
Alltså min kära Frida som bor i London! Fatta om överraskning! Detta har mamma och Frida alltså kokat ihop bakom min rygg som en överraskning till min födelsedag!
AWESOME!
Tyvärr måste hon åka igen imorron men det är så jävla bra ändå.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0