IDAG

  • Idag har jag varit dålig på att blogga.
  • Idag har mitt internet inte funkat, det har gjort mig arg.
  • Idag har jag träffat fina vänner.
  • Idag har jag njutit av den härliga solen.
  • Idag har jag skällt ut AF.
  • Idag har jag ringt min jobbcoach tusen gånger.
  • Idag har jag tackat nej till en heltidstjänst för jag inte vill jobba i kök. Dumt kanske men jag måste följa mitt hjääääääärta.
  • Idag har jag jobbat. Kom på andra plats idag igen. Måste sälja meeeeeer. (Man blir väldigt vinnar-galen av att vara telefonförsäljare. Den som kommer först få massa biobiljetter och på något sätt kommer jag bara tvåa buhuuuuuu)


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0