SATURDAY


Det är lite läskigt i Malmö just nu. Det skjuts överallt och det känns att det är något som pågår. Speciellt när vi va på Möllan igår, där va extremt lite folk och alla snacka om 'lasermannen'. Sen va det tydligen en skottlossning till inatt vid samma tidpunkt som jag och Ida befann oss i området. Scary typ.

Igår hängde jag med Fanny hela dagen. Vi drack kaffe, såg en kändis och kom på världens coolaste sak. Senare på kvällen träffa vi några andra gullisar och drack drinkar på Möllan. Mysig, lugn lördag.


Fanny som ringer sin mamma efter hon gjort sin kändisupptäkt. hehe


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0