THE GHOST IS BACK



Nu har det varit lugnt här hemma ett tag. Men som alltid så varar det inte så länge.

För en stund sen så stod jag på mitt rum och ändrade om lite i min bokhylla. Jag vänder ryggen mot bokhyllan och tar upp ett glas som jag ska sätta på en av hyllorna och plöstligt hör jag ett ljud. Jag tittar ner på mina fötter och brevid min högra fot ligger ett stort örhänge som jag precis hängt upp i bokhylla. Nu är det inte så att örhänget har ramlat rätt ner på golvet utan att det har "flygit" mot mig som står ca en meter därifrån.
Jag får panik och skriker på pappa. Pappa kommer och tittar så där underligt som han gör så fort det spökar. Sen tittar han på glaset som jag håller i handen och glaset är helt immigt. Ni vet som när man häller en jättekall dryck i ett glas? Ja, precis så.

Läskigt som fan och nu börjar jag bli mörkrädd igen. Varför har saker en tendens att flyga mot mig? Detta är så jävla underligt att det inte finns. Och allt det där skitet om att "allt har en naturlig förklaring" kan ta och kyssa mig någonstans. Spöken finns och that's that.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0