ÄNNU EN LISTA

Saker jag vill göra i vår/sommar!

- Åka till Glimmingehus och nörda mig. Det är inte många som känner till att jag har en extremt nördig sida när det gäller historia. Speciellt när det gäller t.ex. filmer där dem har satt in verkliga saker på sitt eget sätt, som "National Treasure" och "DaVinci koden".



- Åka till Liseberg/ Bakken/ Tivoli! Om det finns något jag älskar är det att åka karuseller! Älskar att skrämma upp mig och få den där känslan i magen som man får när man åker fritt fall. Oslagbart!



- Åka till Danmarks Zoo. Yes, varför vet jag egentligen inte, jag bara vill. Coola djur liksom..



- Resa.. Oh, jag dör. En resa i typ Augusti skulle sitta fint. Helst till London såklart.

- En galen utekväll i Köpenhamn. Varför inte liksom?

- En nya tattuering. Ska göra den jag tänkte göra när jag gjorde min andra, ändrade mig lite i sista sekund.

- Se extremt många filmer på bio. Det kommer jättemånga bra filmer nu i sommar! Bl.a. sista Harry Potter, kommer antagligen fälla en tår då.

- Roadtrip. Tänk er några vänner, en kylväska därbak med kalla öl, bra musik i högtalarna, alla rutorna nerrullade och bara ett tält i bagageluckan som ni ska slå upp varsomhelt. Helst vid en sjö någonstans. Och en grill med massa korv på. Yes. Lite som en pripsblå reklam. Varför är inte livet alltid så?




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0