BRA DAG



Jag vet inte riktigt vad som är bäst.
Att jag kan äta frukost på altanen utan att frysa ihjäl?
Eller att pappa bakat sitt underbara bröd?
Eller att det är 19 grader i skuggan?
Eller att min hud sakta men säkert börjar vänja sig, måste sitta i solen i typ 20 minuter åt gången för att bygga upp blek bränna utan att bli en kräfta..
Eller att mamma just nu står och bakar?
Eller att jag senare idag får ett påskägg? Va tvungen att säga till mamma att jag ville ha ett påskägg så jul-händelsen inte upprepas. Mamma trodde nämligen att jag va för gammal för julkalender i julas så jag fick ingen. Big mistake från hennes sidan.
Eller att jag har en cola på kylning som snart är helt perfekt att dricka i vårsolen?
Jag har en bra dag för en gångs skull.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0