I BRIST PÅ ANNAT..

Lovar du att vara ärlig? Ja, jag kanske kryddar på det liten men sånt är bara kul!

Du heter: Malin

Smeknamn: Världens-coolaste-tjej_91

Låt som när du är ledsen sörjer till: True colours typ. Jävla låt..

Beroende av: Min iphone. I bland vaknar jag med den i handen..

Vad tror folk om dig: Att jag är väldigt omogen

Stämmer det: Inte egentligen, folk ser vad dem vill se. Jag kallar det humor. Synd att alla inte har det.

Vad får du oftast komplimanger för: Utseendemässigt? Mina läppar och ögon. Annars: Min humor.

Vad säger du för att imponera på någon: "Jag får bägge benen bakom huvudet." haha, förlåt, kunde inte motstå.

Hur imponerar man på dig: Genom att våga sticka ut. Låter kanske som en kliché men.

Brukar du skratta för dig själv: För ofta faktiskt. Skrattade precis åt mitt "bägge benen bakom huvudet"-skämt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Sov gott snäckan! natti"

Var bor du: Just nu? I soffan.

Trivs du där: Mitt rövavtryck säger det mesta..

Äger du några converse: Yes sir.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, är en sucker för drinkar.

Brukar du bli för full: Bara om jag har tur.

Är du allergisk mot något: Mina bihålor tydligen.

Hur svarar du i mobilen: Cha cha! (Gud vad seriöst detta blev..)

Antal timmar sömn inatt: 10, stängde av väckarklockan när den ringde..

Brukar du komma i tid: Alltid, finns inget som irriterar mig mer än folk som inte kan passa tider. Hej Lina!

När mår du bra: När jag är omkring människor som jag gillar.

När blev du fotad senast: i måndags.. om man inte räknar egobilderna som jag tog när jag skypade igår hehe.

Hur känner du dig nu: Jävligt seg

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Nej, inte så värst..

Vad saknar du: Patetiskt nog sista terminen av skolan. Time of my life alltså.

Hade du en bra kväll igår: Well, det var tv-kväll så det va inte helt illa.

Favorit dryck på morgonen: Jag är en riktig sucker för juice. älskar juice!

Rakar du benen: Nej, jag gillar hår.

När brukar du oftast gå och lägga dig: När big brother slutar

Är du blyg: Faktiskt, folk tror inte det men det är jag.

Sysslar du med någon idrott: Räknas det om man springer till bussen?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror på attraktion vid första ögonkastet. Kärlek kanske kommer vid andra, tredje.

Har du spytt offentligt: Kanske det ja..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka. Och alla som säger något annat skulle ljuga. Där efter skulle jag springa om kring i olika omklädningsrum. Och försöka ragga på en tjej kanske. Så svårt kan det ju faktiskt inte vara..

Är du nöjd med ditt liv: Jag är mer nöjd med vissa delar än med andra.

Är du bortskämd: Det beror på hur man ser det. Jag är lite av ett curligbarn, blir ofta körd och kanske slipper tvätta och sånt men inte bortskämd genom att få saker som mobiler osv.

Vad gör du i morgon: Kollar på kungabröllopet!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jävligt enkelt. Lady Gaga.

Vad längtar du till: en tid när jag är mer säker på allt. Djupt svar detdär..

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det skulle jag vilja säga.

Vad använder du för schampo
: Det som finns i duschen.

Hur gammal är du: 19.

Tycker du om någon just nu: Jag tycker om en massa människor!

Gröna eller röda äpplen: Gröna

Gillar du golf: Nej, sjukt tråkigt.

Vilken tid gick du upp idag: Lite över 10

Har du sovit i din egen säng inatt: Yes daddy.

Har du strumpor på dig nu: Noppsnopp

Är det okej att gråta: Ja, lite jobbigt om man är sminkad bara.

När grät du senast: Usch, jag gråter allt för ofta. Antagligen bara för nån dag sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ta körkort. Resa. Roligare än så är jag inte.

Bär du glasögon eller linser: Nej, inte längre.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Men kyss mig någonstans.

Har du piercing: Ja

Vill du gifta dig: Ja, helst med Alexander Skarsgård.

Vill du ha barn: I bland så känns det lite onödigt men oftast så svara jag ja på den frågan.

Solar du ofta: Nej, blir kräfta i så fall :(

Är du bra på att laga mat: Nästa fråga tack!

Är du flygrädd: Nej, älskar att flyga. Tyckte det va rätt underhållande när vi flög till Ungern i sommras och jag hade en kille på varje sida. Det var en rätt jobbig resa eftersom det blåste som fan och vid en tidpunkt var det världens luftgropp och då tar båda killarna (host Adam och Przemek host) tag i mig och skriker ut "Fuck me!" och "We're gonna die!".

Hur vig är du: Läste ni inte ben-skämtet?

Är du musikalisk: No, I wish!

Vad dricker du helst när du är törstig: Juice hehe

Vilken är din favoritglass: Ben and Jerry half baked

Tror du på ett liv efter döden? Ja

Tycker du om sushi? I små mängder

Vad äter du helst när du ser på film: Glass eller kinder maxi

Har du tandläkarskräck: Nej, bara när dem ska röntga tänderna, det gör så jävla ont!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Men vem fan har inte det.

Biter du på naglarna: Nej, gjorde när jag var lite dock.

Röker du: haha, nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: När jag är sen till bussen eller springer i från polisen.

Senaste låt du hörde: Judas ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-02 @ 11:40:54

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0