LINA OCH JAG, VI ÄR GODA VÄNNER FASTÄN VÄLDIGT....


Sitta och kollar igenom mitt aprilalbum från förra året för se vad jag hittade på då. (läs: alkohol.)
Som ni säkert förstår så finns det miljoner bilder på mig och Lina ihop men i bland blir det fan inte bra
.

Som den här bilden. Lina tror tydligen att det är okej att ta foto när jag fyllekäkar. Det är det faktiskt inte. Big mama-pommes ju!


På den här bilden är jag inte helt säker på vad som pågår. Eller jo, jag gav kameran till Lina... Kul att Adam ligger och idiotförklarar oss där bak..



Här har jag bara två frågor: Varför visar jag upp en konstigt sms? Och varför låt jag någon ta foto på mig när jag ser ut sådär?



Och efter ett par drinkar så tror man att man är snyggast i världen. Detta stämmer oftast inte.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0