NURSE PLEASE!


Nu är jag hemma från farbror doktorn. Fick göra ett ultraljud så jag är helt kladdig i hela fejan. Sköterskan kunde faktiskt gett mig en spegel att kolla i så jag fick av allt innan jag gick därifrån men nejdå. Jag råkar alltid ut för konstiga sköterskor.
I vintras när jag skulle ta bort mina stygn så hade jag en galen tant som tog bort dem. Är fortfarande övertygad om att hon var full. Hon råkade tillochmed skära mig i fingret. Tur att Lina vad med mig den gången annars skulle ingen trott mig. Och jag skulle vara rätt övertygad om att jag va med i dolda kameran...


För er som vill tycka synd om mig. Det gjorde iallfall jag. hehe


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0