SAKER JAG FUNDERAR ÖVER...

- Hur jävla känslig kan jag vara egentligen? Jag satt ute på altanen i ca. 20 minuter och hann bli röd. Inte jätteröd för jag vågade inte sitta där längre men ändå. Samma visa varje år. Det är fan inte kul.

- Det där med hatt. Jag tycker det är jävligt snyggt men är inte helt säker på att jag kan pull it off. Jag beställde iallfall en från H&M nu så vi får se hur det går. Den som mobbar den slår jag.

- Varför Lina hela tiden måste outa mig. Jag vet inte vad jag gjort henne. Men ständigt så hittar jag små pikar i hennes blogg om att jag gör knäppa saker. Som att jag vill ha en hatt. Så knäppt är det faktiskt inte. Kenza har en.. tror jag.

- Packa mina saker och rymma.


Kommentarer
Postat av: Hemlig

HATAR KENZA FÖR FAN

2011-04-22 @ 19:16:50

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0