TAKE MY HAND



"Jag vill att du ställer dig brevid mig utan att att titta på mig. Utan att säga någonting. Ställ dig brevid mig bara och ta tag i min hand. Håll i den ett tag, ta din tumme och smek ovansidan av min hand. Låt mig veta att du är där, låt mig veta att jag kan lita på dig, känna mig trygg hos dig. Det är allt jag behöver just nu. Jag behöver veta att du kommer finnas där, att du inte kommer kräva något tillbaka och att du älskar mig fast jag inte alltid förtjänar det. Det är allt. Försök inte ta hand om mig, det är inte ditt ansvar. Bara va där när jag behöver dig och låt mig veta det. Det är ditt jobb, inget annat."


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad påsk :)!

2011-04-23 @ 12:25:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0