UNDERSKATTAT NÖJE

- Att skrika "katt" när pappa är i närheten.
Rätt på elakt egentligen men så himla kul. Det är nämligen så att pappa är otroligt allergisk mot katter och om man råkar nämna att det finns en katt i närheten får han lite panik. Ibland får han sån panik att han hoppar upp på utemöblerna och dem går i sönder. Detta brukar jag använda som bestraffning när han varit dum.

- Idiottesten på iphone.
Jag är besatt! Det finns en massa roliga test som man kan ladda ner. Alla är egentligen hur lätta som helst om man tänker logiskt men det gör man såklart inte så dem blir skitsvåra. Gillar spel som får en att vilja ta livet av sig.

- Att göra listor.
Jag vet inte varför jag har en liten besatthet av det. Jag gör det alltid. Vad det än är, allt måste vara listor. Knäppgök..


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0