MÅNDAG


Gillar att man har rätt lite pengar, i och med det är december, och att man får ett brev av sitt försäkringsbolag att man får en ersättning på nästan 4000 för "sveda och värk" eftersom jag bröt armen i somras. Inte helt fel, vsst det tog ett halvår men det kom precis i rätt tid. Nya fina skor till Malin? Jag tror nog det.

För övrigt ligger jag nerbäddad, jobbat ida och ska jobba imorron fast jag inte vill. Känner mig inte alls pepp på att jobba, känner mig sjukt trött och som om en förkylning är på g. Vill inte jobba men vill inte sjuka mig i heller. Fast å andra sidan så har jag bara sjukat mig en gång på sex månder så.. Om man bortser från min sjukskrivning dvs. hehe

Scaled_large


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0