BORN THIS WAY



Ni kan inte ha missat att 'born this way' har kommit ut. Bara efter några timmar så låg låten som nummer ett i över 21 länder! Så jävla sjukt.
Måste säga att låten är jävligt olik Gagas musik men jävligt lik hennes personlighet och allt hon står för. Love it.
Och imorron sänds hennes 60 minutes intervju, yey! Och imorron natt uppträder hon med låten för första gången på the grammis!

Japp, jag är väldigt nördig.


Och såklart så har dem tagit bort alla "bädda in" på alla videosar. (Video i plural?)

Tumblr_lggmljofas1qzmphwo1_r1_500_large


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0