2010 - JUNI


Studetveckan började! Den bästa veckan i mitt liv. Iallfall på top tre!







STUDENTEEEEEEEEEEN! FTW..typ.





Sa hejdå till Frida som flyttade till London två dagar efter studenten.


Några dagar efter studenten fick jag en panikattack. Malin och jag begav oss till TGI's för att shota tequila med Fredrikarna och efter en jobbig natt klippte Malin av mitt hår.. jag råkade även bli blond.

...fast några dagar senare färgade jag det mörkt igen..

Peppe bokade biljetter till mig och Adam till Ungern. Så det va bara att packa och sticka till flygplatsen.





Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0