2010 - MAJ

Det blev maj och jag va ovanligt snygg.


Den här gruppen kom upp på FB.


Jag och Frida va ute och festa hela natten. Och vi va jävligt snygga.



Adam, Lina och jag solade väldigt mycket och för första gången så va jag faktiskt brun!


Ida blev muslim.


Jag shotade vodka med polacker. Så himla korkat.. Har aldrig varit så bakis i hela mitt liv. På riktigt.


Många nätter spenderades på Barcelona..




Vi va i köket för sista gången.



DARE NIGHT! Sjuk kväll. Verkligen sjuk. Några av dare;sen (?) va: sno mat från någon på donkan, dansa framför en buss, sätt dig på en pakerad bil, pussa en främling, ta en främling på röven, sjung på offentlig plats och bada i en fontän.





Sista helgen innan studenten så flytta jag och Ida hem hos Adam.





Kommentarer
Postat av: IDA

det va verkligen bästa frukosten någonsin! :D

2011-01-17 @ 22:43:47

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0