2010 - MARS

Malin, Frida och jag festade med Fredrikarna.



Peppe, Adam och jag kom på att vi faktiskt bara hade tre månader kvar av skolan och va tvugna att dricka bort ångesten. Att det va skola dagen efter sket vi i.



Veckan därefter va ångesten tillbaka och den här gången drog vi med hela klassen. Nu i efterhand har jag bara två frågor: hur fan hade jag råd med all sprit och hur fan orka jag dricka så mycket? Speciellt eftetersom jag steg upp kl. 7 morronen efter..



Jag spenderade många kvällar på Möllan och Langelo.


Många kvällar - även några på Carib. Flera kvällar i veckan. School or no school. Åter: hur hade jag råd?!


Frida och jag lekte med hennes kamera.


Lina tog öven körkort den här månaden och det utnyttjades en del hehe.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0