2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del faktiskt.

Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte ha några nyårslöfte. Men jag minns att en väldigt full Adam kom fram till mig efter tolvslaget och sa att vårt nyårslöfte skulle vara att vi skulle vara snälla mot varandra och sluta bråka. Och det gick rätt bra tycker jag.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nopp.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, och tacka gudarna för det.

Vilka länder besökte du?
Ungern (får man lov att räkna Danmark? hehe)

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
En del saker, ja.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 Juni - STUDENTEN JUUUU! Och 19 November - LADY GAGA!

Vad var din största framgång 2010?
Hemliiis hehe

Största misstaget?
Ja, så kul ska vi inte ha.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag stuckade foten rätt så mycket i Ungern, aaaaaaj.

Bästa köpet?
Tänkte först säga min Iphone eller Lady gaga biljetterna men sen kom jag på att jag inte köpte dem själv..

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen alkohol...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina superfina vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Från och med du, alla Robyns nya låtar, alla sommarplågor och ja.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Samtidigt som jag aldrig har varit lyckligare förut så har jag nog aldrig varit mer nere.

Vad önskar du att du gjort mer?
Kämpat för de jag vill ha.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gett upp.

Hur tillbringar/tillbringade du julen?
Med familjen mer eller mindre.

Blev du kär i år?
Nej, I don't do love.

Favoritprogram på TV?
How I met your mother!

Bästa boken du läste i år?
En flickfotografs bekännelser.

Största musikaliska upptäckten?
Daniel Adams-Ray måste jag faktiskt säga.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Gummistövlar! haha
 
Något du önskade dig men inte fick?
Ja, en bok men den fick jag senare istället hehe

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade den med mina finaste vänner och med för många blowjobs.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Några saker ja..

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
"Jag använder inte byxor!"

Vad fick dig att må bra?
Djupare vänskaper.

Vilken kändis var du mest sugen på?
ALEXANDER FUCKING SKARSGÅRD!

Vem saknade du?
Dumma Frida som flytta till London.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0