DAGENS PROBLEM


Dagens gipsproblem:
Mitt hår. Mitt hår är helt galet tjockt och sjukt jobbigt. Efter att mina föräldrar nu har tvättat det vars en gång är dem redo att ge upp. Och samma sak gäller mig. Håret blir tvättat men efteråt - då sa det fönas, plattas ovh sättas upp. (Nej, det är inte som jag är omständig utan av den enkla anledningen att mitt hår ser så idiotist ut annars. Uppsättningen är för jag redan har en sele i nacken som är varm nog och då behöver jag inte ha mitt tjocka hår där.)

Så. Nu ska jag ringa till frissan och se hur mycket hon tar för en tvättning och föning osv. Det blir fan värt pengarna.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0