MUSEUM, TE OCH JENS LAPIDUS


Har haft en pensionärsdag. Har varit på malmöhus och lekt i fängelehålan med lillkusinen. Och hängt i u-båten på det tekniska museet.
Jag älskar museum. Det är sjukt coolt. Jag är nördig på det sättet.

Har inte gjort så mycket mer. Legat nerbäddad med en kopp te och Jens Lapidus sommarprat i SR från 2008. Säger bara wow. Sjukt cool kille, advokat OCH författare, typ de två coolaste jobben man kan ha. Blev helt fast i hans sommarprat, så fast att jag sparade det i iphonen. Kan lyssna på det när jag känner att jag behöver inspireras lite. Vill bjuda den killen på en kopp kaffe och bara snacka om häftiga saker och om böcker.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0