ETT INLÄGG SOM SPÅRA UR..


Fanny sa till mig att blogga. Hon sa även till mig att jag skulle skriva massa skit om någon om jag inte kom på något annat att blogga. Snäll tjej det där. Precis som om jag skulle vara elak mot någon. Eller ännu mer snacka skit om någon. Aldrig.

Så vet ni vad jag har gjort idag? Inget. Njutit av att vara ledig (det är ju inte som om jag legat hemma i en vecka och inte jobbat på 8 dagar..) och fikat med Fanny. Vi har inte druckit kaffe och vi har absolut inte snackat skit eller skvallrat. Vi har i heller inte planerat vad vi ska köpa till Adams lägenhet.
Okej, det där sista gjorde vi faktiskt. Jag kom på världens idé, kanske inte världens idé men jävligt bra en! Vi ska köpa varsen mugg och tandborste till hans lägenhet. Så vi har vad vi behöver när vi sover där. För det kommer vi göra, en hel del tillochmed. Lika bra att köpa saker så man slipper att planera att ha sånt med sig. Är trött på att somna hos någon och se stinka som fan i munnen på vägen hem dagen efter. Fast å andra sidan så är det aldrig någon som sätter sig brevid mig på bussen då. Det är rätt så svårt val det där. Att lukta och sitta själv på bussen eller riskera att någom som stinker sätter sig brevid en? Nej, jag väljer nog att själv lukta illa.

Okej, inlägget spårade ur lite. Men till poängen. Jag har haft en slapp dag. Det va värt ett inlägg att berätta det för er så ni som jobbar blev avundsjuka. Haha, suckers. (Faktumet att jag böjrar klockan sju imorron och att väckarklockan står på 5:30 kan vi ju ignorera.)


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0