FIN DAG


Har haft en fin dag, min sista dag innan mitt 8dagars pass börjar. Tror jag. Är inte helt säker på om jag jobbar en av dagarna...

Menmen. Fin dag. Har varit på Nova Lund och sett Adam köpa allt försäljaren säger till honom att köpa. jag har suttit och läst en intervju med Adams-Ray och dagdrömt om att han var min pojkvän. Jag har hört Adam sjunga alldeles för mycket och sett honom få sjukt ont i magen när han upptäckte vem hans publik var. Jag har lämnat meddelande på Idas telefon utan att veta det, antar att det är sånt dem kalla multitasking. Jag och Ida har gett Adam ännu mer ont i magen. Vi åt jättemycket lunch så Adam fick ont i magen igen. Vi svettades en del. Vi skrattde åt försäljarna på Jack and Jones. Vi skrattade åt Adam som åter igen köpte allt försäljaren sa åt honom att köpa.

Slutsats: Fin dag. Och att Adam fåt ont i magen rätt ofta.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0