MÅNDAG


Kom nästan precis hem efter att ha varit i stan och ätit lunch med Frida som flyttat tillbaka till Sverige. Mysigt!
Är bara hemma en snabbis för att läsa bloggar och byta om, jobbar nämligen kväll idag så jag ska iväg igen om en halvtimme. Yey, OB! hehe

Förresten så satt det en tjej framför mig på bussen med en likadan tattuering som mig på precis samma ställe. Vilke bitch. Tur att jag hade nersläppt hår annars skulle folk nog tro att vi va superduper bästisar med matchande tattueringar. Typ rocksystrar.. fast det skulle vara lite coolt. Fast mest pinsamt.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0