MORMOR: KVINNAN MED EN DEL EX.

På kusins student.
Mormor pratar med en bekant till min kusins familj som vi inte träffat förr.


Mormor:" Jag är Gullianne, Isabelles farmor och Patriks mamma."
Bekant:" Aha, okej, och detta är din man?"
Mormor:" Ja, precis, detta är min nya man."
Bekant: "Nya?"
Mormor: "Ja, mitt ex sitter där borta."
Bekant: "Jaha, okej, så det är han som är farfar till Isabelle?"
Mormor:"Haha, nej, det är ett annat ex! Han är bara pappa till mina två yngsta barn."
Bekant: "Okej, det där var förvirrande..."

Gillar när släkten träffar nya människor. Ingen fattar något och alla tror att mormor har hundra ex.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0