NIPSLIPP


Idag så hände något rätt underhållande när jag stod och väntade på bussen på Gustav.
Bussen är rätt nära hållplatsen och på andra sidan gatan står en utländsk kvinna i 50-års åldern.
Kvinnan reagerar på att bussen som hon ska med är påväg att stanna och börjar småspringa. När hon sen kommer till kanten så gör hon ett litet hopp upp.
Jag ska nu tillägga att kvinnan har ett rätt tajt och väldigt vit tröja på sig. Även en vit bh, så man ser rätt så bra igenom tröjan.
Tillbaka till hoppet. Ni kan säker gissa ut vad som hände men jag skriver det ändå.
När kvinna hoppar så hoppar hennes tuttar med såklart. Ena bröstet flyger med lite extra vilket innebär att hennes bröstvårta är utanför bh:n.
Och om vi gör matten här: utländks kvinna men väldigt mörka bröstvårtor + väldigt vit tröja = nipslipp.

Nu till mitt problem: vad fan gör man? Säger man till kvinnan att hennes bröst hänger ut och syns? Eller skrattar jag åt det? Kanske tar ett foto? Eller låtsas som det aldrig hänt?
Well, tillochmed jag tyckte detta var rätt pinsamt så jag låtsades som ingenting. Tog kanske på mig solglasögonen och stirrade lite och väntade på att hon skulle upptäcka det...


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0