ONE YEAR AGO.


Idag är det ett år sen studenten. Helt sjukt faktiskt, tiden går så jävla snabbt.
365 dagar. Det är en del. Jag har hunnit med en del saker faktiskt. Hunnit med en del drinkar, en del frisyrer, en del jobb. Telefonförsäljar är något jag inte ska hinna med igen. Eller att klippa lugg. Tror jag.

Jag har levt mitt första vuxenår. Det har varit jävligt annorlunda. Nått nya höjder. Nya bottnar.

Lärt känna mina vänner bättre, kommit nämre dem och blivit lite mer förälskad i deras personligheter. 

För varje dag lär jag känna mig själv bättre och för varje dag så kommer jag längre. Kommer nämre mot mitt mål. Ett mål som jag inte ännu vet vad det är men jag vet at jag är påväg dit.





Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0