SJUK


Idag mår jag fan inte bra. Och jag skulle mer än gärna säga att det beror på att jag är bakis men nej, jag har fått nån sjuk öron- och halont sak pågång. Bra tajming där. Jag är arbetslös i tre månader och är frisk men när jag börjar jobba då jävlar kommer det. Ironi I guess.

Idag har jag hunnit kolla på 5 filmer. Japp, f-e-m. Hela familjen är borta så det är bara jag och tvn. Och femhundra koppar te. Men nu ska jag nog lägga mig och kolla på en till film och vila upp mig. Det är tänkt att jag ska jobba imorron, vi får se hur det blir..


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0