UTTRÅKAD


Vad fan gör man om man har kollat på miljoner filmer, kollat på allt man har inspelat och kollat på en hel säsong av 'vänner'? Det finns verkligen inget kvar! Jag är så jävla uttråkad att det inte finns. Fast så fort jag reser mig från soffan för att göra något så blir jag helt kallsvettig.
Ska köpa massa serier så jag är redo till nästa gång jag är sjuk!

Nu ligger jag iallfall och kollar igenom att till testet imorron. Måste åka iväg imorron och göra klart läkemedlesutbildningen för att få min delegering. Ofräsh tjej on her way!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0