FREDAGSTANKAR

- 08-språk.
Varför säger stockholmare så konstiga saker? Vad fan är ett studentskiva? Och varför har vi inte såna i Malmö, eller någonannanstan i Sverige? Låter fan kul ju. Som en kräftskiva, och på kräftskivor shotar man och alla vet att jag gillar sånt. Och för det andra: stockholmare, det heter utspark inte utspring. Weirdo(es?). Weird ord.

- Tvillingar.
Wazzup med alla tvillingar i melodifestivalen? Är det en nya inne sak? Trodde ju det va inne med, och ursäkta min franska, men personer med någon sorts fuktionsnedsättning. Praktikan-Jerry i Icareklamerna, "Världens bästa hotell" på 3:an och 'Hur många lingon finns det i världen?", jag hittar inte på sånt här, där finns ett mönster där.. (Och ta inte detta fel nu, jag tycker det är bra att personer som inte alltid får uppmärksamhet får det. Det krävs alla sorters människor för att fylla samhället. Det är det som jag älskar mest, alla är unika och har sin egen charm.)Men nu är det tvillingarnas tur. Snart är det väl inne med störda brudar och då får jag äntligen min egen show.


Hittade en riktigt fin bild. Så här snygg är jag när jag alltför ofta.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0