HÅR


Usch. Jag har sjukt beslutångest. Jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt hår. Jag gillar att vara blond men det är så jävla jobbigt att färga det hela tiden och det sliter på håret som fan. Det skulle vara jävligt bekvämt att få tillbaka min vanliga färg men samtidigt är jag jävligt sugen på lite rött i det. Fast å andra sidan verkar alla ha rött hår nu.. Buhu.

Så här har det sett ut det senaste året bara..

Studenten. Långt, lite mörkare och lockigt.


Kort och blont.


Kort, lite mörkare och mittenbena...


Långt och blont... Detta varade i typ två veckor innan jag fick panik, igen.


Sen kom luggen på besök i en månad..



Nutid. Fortfarande blont men luggen har fått växa ut.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0