I KNOW, GET A LIFE..


Jag är sjukt irriterad. Jag var ju på bio igårkväll och missade big brother vilket innebär att jag inte har en aning om vem som åkte ut. När jag kom hem från jobb satt jag mig direkt vid datan för att se gårdagens avsnitt men av nån anledning så finns det inte?! Var är duuu? Detta innebär att jag undviker typ allt dvs facebook, aftonbladet och bloggar. Pissjobbigt, det är bäst för dem att det finns på deras hemsida snart för jag tänker inte vänta tills klockan blir 19:00 och reprisen visas! Så går det om man låter sig bli beroende av tvserier.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0