KVÄLLSFIKA


Spenderade kvällen på espresso house med Fanny, Lotta och Adam. Vi frös, lärde Fanny nya ord och försökte planera sommaren. Det sistnämda gick inte så bra. Vi vill resa bort en helg men alla vill till olika ställen. Helst vill jag såklart till London men Rom går också jävligt bra. Finns så jävla mycket att se i Rom! Sen kom jag med förslaget att vi skulle tågluffa runt europa nästa sommaren men tydligen är vi för fina för sånt. Vet inte vem dem försökte lura när dem sa det...

Saker jag vill se i Rom:


Colosseum



Fontana di Trevi


Spanska trappan


Vatikanstaten


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0