MORS DAG


Det är söndag och morsdag. Har haft en massa idéer om vad jag ska skaffa mamma men det blev inget av det. Vill inte göra för big deal av det egentligen för det är bara morsdag, inget annat men å andra sidan så känns detta som det är första året som jag är vuxen så jag vill skaffa något ordentligt. Så, istället för att köra det vanlig, frukost på sängen men choklad och blommor och allt det där ska jag mamma åka iväg och fika och sådär. Lagom.

Förra året tog jag i lite och gjorde en "bok" till henne som innehöll allt från bilder till små texter och dikter. Väldigt enkelt egentligen men eftersom jag älskar att skriva och just beröra med texter så var det också en lite gåva till mig själv. Att se mamma bli berörd till tårar över något som jag skrivit är lika mycket en gåva till mig själv som till henne.

Jag älskar dig mamma! ♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0