SAKER SOM IRRITERAR MIG




1. Big brother-Katerinas skratt.
Om bruden bara tejpar igen sin mun så skulle det va jättebra. Ännu bättre om hon går ut ur huset.

2. Folk som tar bort en från FB.
En vän och jag har på senaste tiden kommit på att losers från skolan har velat ta bort oss som vänner. Skitirriterande ju. För det första så kan man inte snoka mer och för det andra så känner man sig sjukt dissad. Precis som dem tror att dem är coolare än oss. Okej, jag kanske förstår dem lite..

3. När vänner-dvdn tar slut.
Sjukt irriterande. Tänk er det här; man ligger helt perfekt i sängen och man vet att om man reser sig så kommer man inte ligga lika skönt efteråt. Skitstörigt, kan inte dvdn lära sig att byta skiva själv? Latmask delux.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0