BIOHÖST


Jag älskar bio. Och går antagligen på bio lite för ofta. I sommras när jag hade brutit armen och inte kunde göra så mycket mer än att fika och jut gå på bio så var jag på bio åtta gånger på fem veckor. Tur som fan att jag fick sjuklön under tiden.. Haha.

I höst/vinter kommer iallfall en massa bra filmer som jag vill se så mina kära vänner kan vänta sig att jag kommer krväa en hel del biobesök hehe.

Här är några som jag bara måste se:

1. The twilight saga: Breaking Dawn. Behöver jag ens säga något? Biljetterna sitter reda på kylen hehe. Bara en vecka kvar nu!



2. Simon och ekarna. En film baserad på en bok och dem filmerna brukar vara jävligt bra. Dem bästa filmerna är baserad på böcker om ni frågar mig (Twilight, Harry Potter, The notebook osv). Och den här filmen har två saker som jag verkligen gillar i en film; utspelar sig under andra världskriget och en Skarsgård.



3. Sherlock Holmes: A game of shadows. Andra Sherlock filmen med snyggingarna Mr. Downey JR och Mr. Law. Dessuotm är svenska Noomi Rapace med. Finns det något som jag älskar så är det folk som "sätter sverige på kartan." Dessutom var ettan riktig bra så jag hoppas den här är lika bra.



4. The girl with the dragon tattoo. Som jag ser fram emot den här filmen. En amerikansk film baserad på en svensk bok. Det blir inte coolare än såhär.



5. New years eve. Samma som gjorde "Valentines day" förra året. Måste se den, vet egentligen inte varför. Kanske för det är så jävla många känidar med den?


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0