LAST NIGHT


Igår var det dags för mitt födelsedagsfirande. Det blev först förfest här hemma sen till Wonk där det var ett jävla drag! Det var längesen jag hade så roligt. Vi shotade, dansade, sprang i trappor och snackade med en massa bögar.
Jag fick lite spel dock på en kille som spillde hela sin drink på mig och skek på han att han skulle se sig för och i samma sekund så började Lagy Gaga spelas och jag blev rätt glad och killen reagerade på samma sätt så då började vi kramas och dansa istället. Älskar att hänga på gayklubbar för alla älskar gaga där haha.

Sen ska vi inte ens nämna att jag och Fanny sprang på Gaybloggen. Eller jo, det ska vi. Kom med samma hiss som honom och full som man va kunde man inte hålla käften. Sen att jag började krama honom också är en helt annan sak. Fanny och jag borde inte få snacka med folk när vi är fulla. Och Marco som inte kan svenska fattade inte riktig hur vi höll på eller varför för den anledningen haha.

pic.twitter.com/z6L8UFkY
Den enda bilden jag har från igår. Det kommer väl några fler när dem hamnar på fejan.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0