ANOTHER TATTO


Klockan 11 befann jag och Adam oss i stan för att skaffa oss våra tatueringar. En par matchande fåglar.
Nej, haha, ine precis. Men vi skaffa oss ett par riktigt fina tatueringar på höger underarm. En nervös Adam, som det dessutom var första gången för, fick alfapetbrickor med sina familjs initialer och där poängen i höret är året dem är födda. Väldigt snyggt. Själv tatuerade jag en text precis under armvecket. En text som är väldigt jag och något som jag tror väldigt starkt på och något som jag tycker alla borde kämpa för - "Fight For Your Right."


Nervös kille, men har var jätteduktig! Låter lite som jag är hans mamma när jag säger så..

Bild på tatueringarna kommer sen!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0