"DUSCHAAA MIG!"


God morgon!
Måndag, ny vecka. Jag jobbar ikväll men efter det så har jag inga mer inbokade dagar. Duh duh duh.
Nej, men jag har inte fått något nytt schema än för det är ny månad och vår nya chef kommer idag.

Nu när vi ändå är inne på jobb så måste jag berätta vad jag drömmde inatt. Jag skulle till en ny vårdtagare och där stod bara "hemligt" där namnet skulle stå. Lite konstig tyckte jag men jag stack dit ändå. Och när jag väl kommer dit så står Justin Bieber där. Helt sjukt. Och inte nog med det så ville han att jag skulle duscha honom. Jag vägrade men då ringde han sin agent som var världens största gangsterkille. Thank god så vaknade jag innan han hann slå mig.

Det är sista gången jag lyssnar på en Justinlåt innan jag lägger mig...


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0