FIN MÅNAD.


Tumblr_lseu36pdp11qb8xt8o1_500_large

Kollade i kalendern och kom på att jag har en rätt jävla fin månad framför mig.
En ny tatuering som jag redan är kär i så himla mycket.
En konsert med Brittan. Det säger rätt mycket det. En konsert med en av dem största artisterna där finns. Kan inte bli mer än awesome.
En weekendresa om tre veckor. Fint. Ska bli skönt att åka bort, bo på hotell, shoppa och njuta av hösten.
Min födelsedag. Jag fyller 20. Vuxet och sånt.

Där emellan ska jag jobba så mycket som möjligt. Fika. Umgås med mina helt fanastiska vänner som står ut med lite mer än andra vänner antagligen gör och mysa i halsdukar så långa att man kan få en hel muminoutifit med dem.

Fina höst. Äntligen.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0