INSIDE THE ACTORS STUDIO


Jag är lite av en tönt när det gäller självbiografier och intervjuer som är riktiga. Alltså verkligen riktiga, när personerna ifråga får vara sig själva och svara precis vad dem vill. Men mest av allt älskar jag när personer som brinner för något och får prata om det. Att se passionen, att verkligen se den där lågan i deras ögon när dem pratar. Det är något jag kan lyssna och kolla på i timmar.
Och igår efter idol hittade jag något lite extra. Jag brukar kolla på 'inside the actors studio'. Älskar det! Speciellt den avslappnade känslan, personerna får liksom se ut hur fan dem vill och tillochmed röka under intervjuerna. Och igår kom jag fram till Mr. Depp's intervju. Så jävla underbar. Sjukt djup man, helt underbar man. Om han ändå varit ett par år yngre.. och min pojkvän om man ändå önskar saker hehe.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0