MULTITASKING


Har en lite paus nu på jobb innan jag måste ut igen. Skönt för mig hehe.
Passar på att göra allt som jag egentligen skulle gjort innan jag började jobba.

Så just nu sitter jag med en kopp kaffe och bloggar, läser bloggar, kollar hotell till weekendresan, skriver ut tåg och konsertbiljetter (hehe) och bokar jobbtider. Multitasking alltså!

Hittar ett par riktigt fina hotell för typ 3000/natt.. Blir lite småkär. Älskar fina, stora hotellrum! Speciellt med bubbelpool, minibar och storbildstv. Och då ska jag inte ens nämna sängarna.
Okej Malin, tillbaka till hotell i din prisklass..


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0