TRUST


Jag har lite mysplaner nu. Jag ska göra en riktig brakfrukost till mig själv och sätta på den sista filmen om jag och Lina hyrde igår.

Vi hyrde massa filmer, åt, åt, och åt. Typ. Och delade glass med Sixten. Den hunden har det bra alltså. Hur många hundar är det som får Ben and Jerry's liksom?
Vi såg Trust och Himlen är oskyldigt blå. Den förstnämda var bara obehaglig. Handlade om en tjej som blev offer för en pedofil. Sjukt läskigt hur både jag och Lina tyckte att allt han sa stämde och hur han hade rätt i det mesta han sa. Inte konstig att så många unga tjejer kan bli inlurade på det sättet när vi, två 20åringar, finner en viss logik i det han säger. Thank God att man är inpräglad med att aldrig göra något man inte vill eller känns rätt. Mina barn ska fan aldrig få använda internet. Eller ens gå utanför dörren utan livvakter.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0