JUST NU VILL JAG:


- Hitta skitsnygga nagellack i färgerna mintgrönt och gul.

- Veta vilka artister som kommer på Malmöfestivalen.

- Att min näsa ska sluta rinna stup i kvarten. Sexy and I know it liksom.

- Att mitt paket med kläder som jag beställt ska komma.

- Ha en stor white chocolate mocha från starbucks.

- Att Carolina Gynnings nya bok ska släppas. Älskade den första och hoppas två är i samma stil!

- Att Lady Gaga ska släppa sin turnéplan över Europa.


Och om man sen får önska sig saker så vill jag även ha ett körkort, lägenhet, en resa världen runt och sånt. Det vanliga typ.



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0